به گزارش پارس نیوز، 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید در اردوهای دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی اولویت کیفیت را مد نظر قرار داد.

 سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در اولین جلسه قرارگاه ملی راهیان نور شهید علم الهدی و ستاد اربعین دانشگاهیان گفت: باید در اردوهای دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی اولویت کیفیت برگزاری بر کمیت حضور دانشجویان را مد نظر قرار داده و فرهنگ مقاومت و پایداری از دستاوردهای مهم این اردوها باشد.

وی ادامه داد: موضوع قابل اهمیت و نگران کننده در شرایط امروز کشور تلاش استکبار برای تضعیف و ناکارآمدی نظام و از بین بردن مقبولیت آن در نزد مردم است.

سردار سپهر تصریح کرد: امروز کشور در مقایسه با دوران دفاع مقدس از لحاظ منابع, دارایی ها و ظرفیت ها در شرایط بسیار بهتر و مطلوب تری قرار دارد و دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن روحیه مقاومت و پایداری ملت با هدف تضعیف و ناکارآمدی نظام در شرایط کنونی است.

وی گفت: افزایش روحیه و نشاط معنوی باید در برنامه ریزی اردوهای دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی کشور لحاظ شده و برای نتیجه گیری مثبت و دستاوردهای کارآمد در این اردوها باید تلاش ویژه ای داشته باشیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم همه دستگاه ها و نهادهای مسئول با هم افزایی و همبستگی, برای تسهیل در سفر دانشجویان تلاش کنند.

گفتنی است اولین جلسه قرارگاه ملی راهیان نور شهید علم الهدی و ستاد اربعین دانشگاهیان عصر امروز با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین, معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری, مدیر کل فرهنگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها, مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و دیگر نهادهای ذیربط به منظور بررسی برنامه های ارو های دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی برگزار شد.