به گزارش پارس نیوز، حوالی ساعت 15 روز گذشته با وقوع انفجار شدید در یک منزل مسکونی در هاشم‌آباد، اتابک، خیابان عباس کاشی ساکنان و همسایگان این منزل مسکونی سراسیمه به بیرون از ساختمان آمده و بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 113 به همراه تیم نجات دو را به محل حادثه اعزام کرد.

ناصر معظمی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ساختمان دو طبقه مسکونی به دلیل نامعلومی یک عدد کپسول پیک‌نیکی (سفری) منفجر و در پی آن بخشی از آشپزخانه این منزل طعمه حریق شد.

وی با اعلام اینکه در این حادثه سه نفر از اعضای خانواده دچار سوختگی و مصدومیت شدند، تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق و گاز محل، در قالب دو تیم با کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد محل شدند و همزمان با خاموش کردن آتش‌سوزی آشپزخانه، هر سه مصدوم را  (مرد 45 و دو زن 37 و 20ساله) را از داخل این منزل خارج کردند. 

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس ازخاموش کردن کامل آتش، هر سه مجروح را برای ادامه مداوا و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.