به گزارش پارس نیوز، 

فرماندار تبریزگفت: روز 12 تیر هواپیمای بوئینگ به شماره 737 ساعت پنج بعدازظهر در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست که رجیستری یا همان علامت ثبت هواپیما آمریکایی بود.

علیار راستگو در خصوص جزئیات ماجرای هواپیمای آمریکایی که در فرودگاه شهید مدنی تبریز برای چندساعتی به زمین نشسته بود، اظهار داشت: روز 12 تیر هواپیمای بوئینگ به شماره 737 ساعت پنج بعدازظهر در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست که تنها رجیستری یا همان علامت ثبت هواپیمایی آمریکایی بود و در واقع این هواپیما در اجاره تجار هندوستانی بوده است.

وی افزود: طی این پرواز چهار تاجر هندوستانی به‌اتفاق آقای عزیزی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان وارد تبریز شده و برای چندساعتی در تبریز توقف داشته‌اند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: در مدت‌ زمان توقف پرواز تاجران هندوستانی به همراه آقای عزیزی با مدیرعامل پتروشیمی تبریز و پالایشگاه تبریز در خصوص بررسی امکانات و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در تبریز دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند.

وی بابیان اینکه این پرواز از مبداء تهران به مقصد تبریز بوده است، اضافه کرد: پس از اتمام دیدارها در تبریز این تجار هندوستانی ساعت 11 شب تبریز را به مقصد بمبئی ترک کرده‌اند.