به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در حالی که نام کارگردانانی چون « آنگ لی» و « تام هوپر» برای کارگردانی قسمت جدید « جیمز باند» مطرح است، شانس « سام مندز» برای کارگردانی مجدد این فیلم بیشتر به نظر می رسد.

« مندز» که کارگردانی قسمت قبلی مجموعه فیلم های جیمز باند به نام « سقوط آسمانی» را برعهده داشت، موفق شد مخاطبان زیادی را جذب کند و در نهایت به فروش ۱/۱ میلیارد دلاری دست یافت و رکورد پرفروش ترین فیلم مجموعه فیلم های باند را از آن خود کرد و هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد.

کمپانی سونی در حالی مشغول مذاکره با « مندز» برای سپردن کارگردانی قسمت جدید « جیمز باند» است که این کارگردان در حال آماده سازی برای تئاتر موزیکال « چارلی و کارخانه شکلات سازی» در برادوی است.

« مندز» علاوه بر این نمایش، تئاتر « شاه لیر» را نیز در برنامه دارد و به نظر می رسد تنها مانع برای پذیرفتن کارگردانی قسمت جدید « جیمز باند» تعهد او نسبت به این دو تئاتر است و به احتمال فراوان وی ساخت این فیلم را از سال آینده آغاز خواهد کرد.

البته نام کارگردانان سرشناس دیگری چون « آنگ لی» ، « وندینگ رفین» و « کریستوفر نولان» نیز در رسانه ها برای کارگردانی « جیمز باند» جدید مطرح بود، اما « مندز» فیلم بعدی مامور ۰۰۷ را مقابل دوربین خواهد برد.