به گزارش پارس نیوز، 

جلسه رسیدگی به پرونده قتل رمال پاکستانی که از سوی سه مرد افغان کشته شده در حالی صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز برگزار شد که هنوز دو متهم اصلی پرونده فراری هستند.

 

رسیدگی به این پرونده از سال 93 و به دنبال کشف جسد یک رمال پاکستانی در هشتگرد کرج شروع شد.

کارآگاهان جنایی در نخستین تحقیقات میدانی دریافتند که سه مرد افغان قبل از مرگ مشکوک رمال میانسال با او دیدار داشته اند خیلی زود یکی از آن سه مرد دستگیر شد. غلام با بیان اینکه در قتل فالگیر هیچ نقشی نداشته است گفت دو نفر دیگر از هم ولایتی هایم اورا کشتند و گریختند وی گفت: دو تن از دوستانم در زندگی و کارشان مشکلاتی داشتند که آنها را به این مرد رمال معرفی کردند اما پس از چند جلسه رفت و آمد در حالی که پول کلانی هم به او داده بودند اما هیچ گرهی از کارشان باز نشد آنها هم برای اینکه پولشان را از او بگیرند به در خانه اش رفتند من هم همراهشان بودم اما طولی نکشید که کار به درگیری رسید و مرد رمال کشته شد.

این متهم در ادامه ادعا کرد آن دو نفر دیگر عامل قتل مرد رمال هستند و من هیچ تقصیری نداشتم پس از قتل هم به خارج از کشور گریخته اند.

با این حال این متهم به عنوان تنها متهم پرونده صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر وبا حضور قاضی یزدانپور پای میز محاکمه ایستاد وبار دیگر منکر جنایت شد و دو مرد فراری را عامل جنایت معرفی کرد.سپس قضات باتوجه به محتوای پرونده واسناد دیگر وارد شور شده وبزودی حکمشان را صادر خواهند کرد.