به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ سعید لشینی رئیس کلانتری 114 غیاثی در رابطه با جزییات دستگیری سارق سابقه دار محله غیاثی اظهار کرد: در ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه مأموران گشت خودروی کلانتری 114 در خیابان 17 شهریور به یک دستگاه خودروی پرشیا سفید رنگ مشکوک شدند که پس از استعلام از مرکز پیام کلانتری مشخص شد این خودرو چند روز گذشته در منطقه فشم به سرقت رفته است، بلافاصله افسر گشت به راننده خودرو دستور ایست می‌دهد، اما راننده به همراه یک نفر سرنشین اقدام به فرار می‌کند.

سرهنگ لشینی گفت: مأموران سریعا خودرو فراری را تعقیب و در خیابان سرچشمه 6 گلوله تیر هوایی بابت توقف خودرو شلیک کردند، اما راننده خودروی در حال تعقیب به فرار خود ادامه داد.

وی در ادامه گفت: پس از تعقیب و گریز ماموران پلیس و راننده خودرو سواری در انتهای خیابان سرچشمه، خودروی مسروقه با یک دستگاه خودرو تیبا برخورد کرد و پس از ایراد خسارت به خودروی برخورد کننده به  سمت خیابان مولوی به مسیر خود ادامه داد و اقدام به فرار کرد.

رئیس کلانتری 114 غیاثی گفت:ماموران به تعقیب خودرو در خیابان‌های مولوی و شوش ادامه دادند و در نهایت یکی از افسران گشت با شلیک دو گلوله به چرخ سمت شاگرد، خودرو فراری را در خیابان بعثت به سمت بزرگراه امام علی(ع) متوقف کرد که در این حین راننده و سرنشین خودرو پس از پیاده شدن اقدام به فرار کردند و از محل متواری شدند و پس از دویدن طی 2 کیلومتر در بزرگراه امام علی(ع) سرنشین خودرو تحت تعقیب دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد 4 کامپیوتر خودروهای 206 و 405، سه دستگاه گوشی، یک قبضه سلاح سرد، پنج عدد سوئیچ و دو چراغ اسپرت پژو کشف و ضبط شد.

سرهنگ لشینی تصریح کرد: سرنشین خودرو به نام امیر که 27 سال سن دارد به کلانتری منتقل شد و در بازجویی و تحقیقات از او مشخص شد که وی از افراد سابقه دار است و به جرم سرقت به عنف از سال گذشته در زندان به سر می‌برده و 4 روز است که از آزادی او می‌گذرد.

سرقت کامپیوترهای خودرو پس از 4 روز آزادی از زندان +عکس

رئیس کلانتری 114 غیاثی تصریح کرد: نامبرده در تحقیقات بیان داشت که پس از آزادی به همراه یکی از دوستانش به سرقت کامپیوترهای خودرو و نیز چراغ های اسپرت خودروها می‌پرداختند و در ساعات بامدادی اقدام به سرقت می‌کردند.

وی افزود: با توجه به سابقه متهم در ارتکاب جرم سرقت به عنف، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در همان روز آزادی از زندان، متهم در پارک گمنام محله غیاثی از فردی یک فقره زورگیری کرده است، به نحوی که با نزدیک شدن به شاکی، اقدام به استفاده از گاز اشک آور کرده و سپس گوشی وی را به سرقت برده است، 

رئیس کلانتری 114 غیاثی گفت: پس از حضور شاکی در کلانتری و مواجهه حضوری، متهم شناسایی شد.

سرهنگ لشینی در خاتمه بیان داشت: پرونده متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال شد و تحقیقات لازم جهت دستگیری راننده خودرو ادامه دارد.