به گزارش پارس ، سید صادق موسوی به ایسنا گفت: آقای رشیدی از اجرای نمایش« آری» انصرف داده و شورای هنری تئاترشهر به جای نمایش های همایون غنی زاده به نمایش آتیلا پسیانی رأی داده است.

وی ادامه داد: آقای داوود رشیدی از اجرای نمایش« آری» انصراف داده اند چون نمی توانستند این نمایش را در تاریخی که ما به ایشان اعلام کرده بودیم، برای اجرا آماده کنند به همین دلیل نمایش « پسران آفتاب» کار سیامک صفری به جای کار ایشان، جایگزین شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر این نمایش برای گرفتن مجوزهای لازم به دو شورای « نظارت و ارزشیابی» و « حمایت از آثار» ارایه شده اما هنوز تصویب نشده است.

مدیر تئاترشهر همچنین درباره ی وضعیت اجرای دو نمایش « در انتظار گودو» و « آخر بازی» به کارگردانی همایون غنی زاده که قرار بود مهر ماه به طور همزمان اجرا شوند، گفت: تلاش ما بر این بود که در زمان پیشنهادی همایون غنی زاده به این نمایش ها اجرا بدهیم اما از آنجا که این گروه نپذیرفت همزمان با اجرای نمایش دیگری، اثرش را به صحنه ببرد، شورای هنری تئاترشهر به اجرای نمایشی از آتیلا پسیانی خبر داد.

صادق موسوی با اشاره به حجم نمایش های متقاضی اجرا در مجموعه تئاترشهر خاطرنشان کرد: شرایط ما طوری است که ناچاریم در هر سالن به طور همزمان به دو نمایش اجرا بدهیم اما گروه تئاتر « مونگو» به سرپرستی همایون غنی زاده با این موضوع موافق نبود و ما امیدواریم سال ۹۳ به ایشان اجرا بدهیم.

  همایون غنی زاده چندی پیش با نگارش یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داد، با اشاره به توافق با تئاترشهر برای اجرای نمایش هایش، تاکید کرد گروه « مونگو» بر تعهدات و توافقات مکتوب تئاترشهر حساب می کند و تغییر برنامه های این مجموعه را نمی پذیرد مگر اینکه این تعهدات برای خود مدیران فاقد اعتبار باشد.

این کارگردان تئاتر تصمیم داشت مهر و آبان امسال دو نمایش « آخر بازی» و « در انتظار گودو» از نوشته های ساموئل بکت را با بازی هما روستا و جواد نمکی در تالار اصلی تئاترشهر اجرا کند.