به گزارش پارس نیوز، 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از عوامل تیراندازی در یکی از شهرک‌های مرکز استان با تلاش ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی به سمت اماکن خصوصی در یکی از شهرک‌های کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل شخصی با مراجعه به ماموران عنوان کرد که راننده خودروی پراید و دقایقی قبل راننده یک دستگاه خودروی پژوی 405 به همراه سه سرنشین با استفاده از اسلحه شکاری ضمن تیراندازی باعث تخریب خودروی وی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه عوامل تیراندازی قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بودند، یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

براری گفت: ماموران با استفاده از منابع خبری توانستند محل اختفای یک نفر از عوامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند ضمن اینکه از وی یک عدد شوکر و یک تیغه اسلحه سرد نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده گفت: تلاش برای دستگیری دیگر عوامل تیراندازی ادامه دارد.

وی در پایان از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.