به گزارش پارس نیوز، 
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در رابطه با آتش سوزی یک کارخانه تولید مواد شیمیایی اظهار کرد: در ساعت ۱۴:۵۶ ظهر امروز(دوشنبه) حادثه آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولید مواد شیمیایی و رنگ در مسیر شرق به غرب کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که به دلیل گستردگی آتش و دود غلیظی که از فاصله دور هم قابل مشاهده بود، ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی گسترده کارخانه تولید موادشیمیایی و رنگ در جاده مخصوص کرج/ عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد + عکس

وی افزود: اولین ایستگاه آتش نشانی ظرف مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

ملکی گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند که محل حادثه یک کارگاه تولید رنگ و مواد شیمیایی به مساحت ۲ هزار متر مربع است که بخش تولید رنگ و اداری آن کاملا شعله ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: آتش سوزی به حدی شدید بود که از فاصله چند ده متری نیز امکان نزدیک شدن به ساختمان وجود نداشت.

آتش سوزی گسترده کارخانه تولید موادشیمیایی و رنگ در جاده مخصوص کرج/ عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد + عکس

ملکی ادامه داد: در مجاورت این کارگاه یک کوچه بن بست وجود داشت که چندین خودرو در آنجا پارک بودند و به دلیل شدت آتش تمام خودرو‌های پارک شده دچار آتش سوزی شدند و آتش نشانان از زمان رسیدن به محل حادثه، با کف و آب مشغول خاموش کردن آتش شدند.

وی افزود: در حال حاضر آتش نشانان به وسیله بالابر‌ها و فوم و کف در حال خاموش کردن آتش هستند و آمار دقیقی از تعداد مصدومان این حادثه در دست نداریم.