به گزارش پارس نیوز، 

ساعت ۱۵:۱۴ امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان فلاح، خیابان شاندیز توسط ساکنان آن به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های ۷۰، ۳۸ و گروه نجات پنج این سازمان را به محل حادثه  اعزام کرد.

داود قلی‌زاده؛ معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک واحد مسکونی به مساحت ۵۵ مترمربع در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه ده واحدی دچار آتش‌سوزی شد و دود ناشی از آن در مدتی کوتاه تمامی این ساختمان را در برگرفت به طوریکه تعدادی از ساکنان را برای خروج از ساختمان دچار مشکل کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز را قطع کردند و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، به وسیله تجهیزات خاموش‌کننده، مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند.

معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم دود ناشی از این آتش‌سوزی و احتمال محبوس شدن ساکنان در این واحد مسکونی و بخشهای دیگر مجتمع، گروه دیگری از نیروهای آتش‌نشانی و تیم نجات پس از مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، عملیات جست‌وجو در محل حادثه را آغاز کردند که موفق شدند ۶ نفر شامل چهار نفر زن و دو نفر مرد را از داخل دود خارج کرده و به محیط امن انتقال دهند.

قلی‌زاده علت وقوع این آتش‌سوزی را از سوی کارشناسان آتش‌نشانی این منطقه در دست بررسی اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر، مهار و کاملاً خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در این حادثه به هیچ کس صدمه ی جانی نرسید.