به گزارش پارس به نقل از ایلنا،   داریوش مهرجویی (کارگردان سینمای ایران) همزمان با اکران فیلم جدیدش" چه خوبه که برگشتی" تهران را برای سکونت در شهری دیگر ترک کرد.

مهرجویی با تایید این مطلب گفت: از زندگی در تهران خسته شده بودم زیرا هم من و هم خانواده ام در تهران با آلودگی هوایی و صوتی روبرو بودیم و آلودگی موجود در شهر ما را اذیت می کرد و آرامش نداشتیم. این آلودگی ها بسیار وحشتناک بود.

وی با اشاره به رفتن خود و خانواده اش به محمد شهر کرج گفت: منطقه محمد شهر؛ منطقه زیبایی است البته خود شهر محمد شهر امکانات زیادی ندارد و من در جلساتی که با مسولان درباره محیط زیست داشتم به عنوان یک همشهری و شهروند مطرح کردم که باتوجه به نام این شهر که از نام گرامی پیامبر اسلامی (ص) گرفته شده است؛ باید امکانات بهتر و بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: قصد دارم اگر کاری از دستم بربیاید برای بهتر شدن این شهر انجام دهم.

مهرجویی ادامه داد: البته یک دفتر کار در تهران دارم که اگر کاری در تهران داشته باشم یا بخواهم مسئله ای را پیگیری کنم به آن دفتر می روم.

مهرجویی درباره آخرین وضعیت اکران فیلم خود گفت: من از جزئیات و روند اکران آگاه نیستم اما تصور می کنم که سازندگان فیلم تصمیم گرفتند و ترجیح دادند که فیلم در این موقعیت اکران شود.

فیلم چه خوبه که برگشتی از ۸ خرداد در سینماهای تهران اکران می شود.