به گزارش پارس نیوز، 

عباس صداقت در ارتباط با سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون اظهارداشت: سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون موجب افزایش رضایتمندی اهداکنندگان در راستای طرح تحول نظام سلامت و همسو با گسترش دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد: سامانه «نوبت دهی اینترنتی اهدای خون» از مهرماه سال گذشته بر روی پرتال رسمی سازمان انتقال خون در دسترس عموم قرار گرفت و از این پس اهداکنندگان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان انتقال خون یا آدرس اینترنتی nobatdehi.ibto.ir به ثبت نام و دریافت نوبت اینترنتی جهت اهدای خون اقدام کنند.

مدیرکل برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان سازمان انتقال خون ایران، اظهار داشت: سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون برای افرادی که با هر نیت اقدام به نذر خون کرده اند، این فرصت را فراهم می آورد تا در تمامی ایام سال و در فرصت های مناسب و به دور از ازدحام ایجاد شده در مناسبت های مذهبی از طریق ثبت نام در این سامانه و اخذ نوبت، با آرامش بیشتر خون خود را به هم نوعان خود اهدا کنند.

به گفته صداقت در راستای تکریم بیشتر اهداکنندگان خون، افرادی که با نوبت اینترنتی به مراکز اهدای خون مراجعه کنند، بدون نوبت و معطلی پذیرش می شوند.