به گزارش پارس نیوز، دکتر سید عباس موسوی - رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اعلام گزارش یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در ساحل چالوس به اورژانس مازندران در عصر روز گذشته، اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام گزارش، یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و دو نفر مصدوم که یکی از آنان آقای فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما بود به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه در تصادفی؛ آقای مهدی فخیم زاده از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه دچار مصدومیت شدید شد که پس از انتقال به بیمارستان توسط تیم پزشکی متشکل از متخصصین و جراحان رشته‌های تخصصی طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و سر و‌ گردن، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی و قلب و عروق تحت درمان تخصصی قرار گرفت، اظهار داشت: در حال حاضر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

موسوی افزود: با توجه به مصدومیت شدید وی از ناحیه ی سر و گردن،  وی در حال حاضر  به دلیل مشکلات تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) تحت مراقبت‌های درمانی قرار داشته و به دستگاه ونتیلاتور متصل است و توسط پزشک‌ متخصص بیهوشی نیز تحت درمان قرار دارد.

به گزارش وزارت بهداشت - رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: مراقبت های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بر روی وی ادامه دارد.

گفتنی است، مهدی فخیم زاده روز چهارشنبه 6 تیر 1397 بر اثر تصادف رانندگی در بیمارستان بستری شد، او از ناحیه سر لگن نخاع به شدت آسیب دید و حال جسمانی او مساعد نیست، این اتفاق سر صحنه فیلم "مشت در وقت اضافه" کار جدید به کارگردانی خودش رخ داد.