به گزارش پارس نیوز، 

برای اطلاعات بیشتر درباره قرص جینسانا این مقاله را بخوانید.

اگر نام قرص جینسانا را شنیده اید ولی نمیدانید کهقرص جینسانا برای چیست و در چه مواردی مصرف می شود توصیه میکنیم که این مقاله را بخوانید و با قرص جینسانا آشنا شوید تا باعوارض و همه چی درباره قرص جینسانا آشنا شوید.

گیاه جینسینگ

یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد "جینسینگ" می باشد که بهتر است آن را "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" بنامیم.

در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را "جنسه" و "جنسا" می نامند. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و  Asiatic ginsengو chinese ginseng گفته می شود.

گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

ترکیبات شیمیایی

این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D، ترکیبات استیلنی، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ می باشد. علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است...

خواص و کاربرد

جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.

همه ما می کوشیم که از لحظات زندگی خود بیشترین بهره را ببریم و از آنجایی که نیازمند صرف انرژی زیادی هستیم دچار خستگی شدید، ضعف حافظه، احساس ناتوانی در حل مشکلات پی در پی و … خواهیم شد که ادامه یافتن این شرایط می تواند منجر به فرسودگی جدی روحی و جسمی گردد. اینجاست که استفاده از جینسانا به عنوان یک انرژی بخش طبیعی می تواند بسیار سودمند باشد.

جینسانا حاوی عصاره استاندارد شده G115 می باشد که از ریشه گیاه جینسینگ استخراج شده و می تواند انرژی مناسبی را برای شما فراهم نماید. جینسانا از طریق افزایش میزان جذب اکسیژن توسط سلول ها می تواند باعث افزایش تولید انرژی شده همچنین می تواند با تأثیر روی سیستم اعصاب مرکزی باعث کاهش استرس و تنش ها گردد.

موارد مصرف :

کمک به جلوگیری از خستگی و افزایش ظرفیت جسمی، ذهنی و جنسی

ویژگی های محصول: خواص گیاه جینسینگ بالا بردن قوای جنسی، جسمی و ذهنی در فرد است

- افزایش تولید انرژی

- کاهش استرس و تنش ها

- تقویت سیستم ایمنی بدن

- افزایش مقاومت بدن در مقابل عفونت ها

- افزایش ظرفیت ذهنی و جسمی در زمان انجام تمرین های ورزشی

- ارتقاء عملکرد ( ج ن س ی ) در زنان و مردان

نحوه استفاده: 

به طور معمول دو کپسول همراه صبحانه و یا یک عدد همراه صبحانه و یک عدد همراه ناهار حداقل به مدت یک ماه توصیه می شود.

شرایط نگهداری :

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

توصیه و هشدار :

- در دوران بارداری با مشورت پزشک مصرف شود.

- در صورت مصرف Warfarin و Digoxin با پزشک مشورت نمایید.

- بیش از میزان توصیه شده مصرف نکنید. 

- در زمان حاملگی و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.

- در افراد دیابتی با نظر پزشک مصرف شود.