به گزارش پارس نیوز، مهدی درخشان در گفتگو با خبرنگاران در مورد تجهیزات بیمارستانی و مراکز درمانی افزود: در طی سه سال گذشته بیش از ۹۵ درصد خواسته های بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی را برآورده کردیم که خدمات ارائه شده طی این مدت معادل ۱۷ سال گذشته بوده است.

وی گفت: همچنین در جهت ارتقای کیفیت و ساماندهی مراکز درمانی ملکی و کلینیکها و پاراکلینیکها برنامه های ویژه ای را اجرایی کرده ایم که همین موضوع باعث افزایش کیفیت خدمات درمانی شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت:استاندارد سازی بلوک های زایمان بیمارستانهای منتخب،  استقرار سیستم اطلاعات بیمارستانی ، استانداردسازی فضای فیزیکی، تجهیزات و فرآیندهای اورژانس بیمارستانها ، استقرار و تداوم نظام مراقبت عفونتهای بیمارستانی در مراکز درمانی ملکی و... از جمله اقداماتی است که انجم شده است.

 به گفته درخشان ، براساس نیازسنجی که در سال گذشته در بیمارستانهای ملکی صورت گرفت و کمبودهای مراکز درمانی گزارش شد ، تجهیزات مورد نیاز به تمامی بیمارستانها ارائه شد و درحال حاضر این مراکز برای ارائه خدمات مشکلی ندارند.

وی همچنین به حذف دفترچه بیمه اشاره کرد و گفت: طرح حذف دفترچه و همچنین تولید نسخ الکترونیک درمراکز ملکی سازمان  مدتی است که اجرایی می شود و با پوشش سراسری این طرحها خدمات به راحتی در اختیار بیمه شدگان قرار خواهد گرفت.