به گزارش پارس نیوز، 

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: نمایشگاه الکامپ به دلیل استقبال جوانان پر مخاطب است و به دلیل تردد بی شمار مردم باید خارج از تهران برگزار شود.

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران  با بیان اینکه نمایشگاه‌ها فضایی برای تعامل بیشتر مردم و حضور گسترده‌تر جوانان هستند، گفت: وقتی موضوع نمایشگاهی به گونه‌ای است که بیشتر مورد علاقه جوانان است و آن‌ها می‌توانند استعدادهای خود را آنجا ارائه دهند، طبیعتا مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.

وی  با اشاره به نزدیک بودن برگزاری نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین‌المللی تهران  گفت: اینگونه نمایشگاه‌ها که بیشتر  تکنولوژی های جدید را عرضه می‌کنند حتما مورد توجه عموم قرار می‌گیرند.

صدراعظم نوری با اشاره به اینکه شهر آفتاب به منظور برگزای نمایشگاه‌های مختلف ساخته شده است، گفت: ما باید تذکرات لازم را بدهیم که اساسا برگزار کنندگان گزینه‌‌شان در محل نمایشگاه‌های دائمی نباشد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نمایشگاه الکامپ جزو نمایشگاه‌های پر مخاطب است و تردد بی شمار مردم را به همراه دارد، گفت: این نمایشگاه باید خارج از شهر تهران برگزار شود تا رفت و آمد مردم راحت شود و برای آن‌ها مشکلی ایجاد نکند.

وی افزود: حتما باید این تذکر را بدهیم و از مسئولین مربوطه به خصوص سازمان توسعه و تجارت که نمایشگاه‌های بین‌‌المللی زیر نظر آن‌هاست به صورت جدی درخواست کنیم تا مجوزی برای این گونه نمایشگاه‌ها صادر نکنند.