به گزارش پارس نیوز، 

انتشار تصاویر شکنجه یک دختر خردسال چینی توسط پدرش سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی این کشور به‌‌پا کرده است. یکی از تصاویر این دختر خردسال را که به‌طرز وحشتناکی توسط پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته نشان می دهد که قادر به باز کردن چشمهایش نیست. این پدر شرور و سنگدل در عمل وحشتناک دیگر اقدام به بستن این دختر خردسال در دستشویی خانه می‌کرد و او را وادار می کرد تا آنجا را تمیز کند.

این دختر کم سن و سال در تاریکی حیاط خانه شان در حالی که در یک ظرف پلاستیکی مشغول شستن لباس های پدرش بود توسط یکی از نزدیکانش پیدا شد. در یکی دیگر از این تصاویر که توسط یکی از نزدیکان این کودک ثبت شده است در پشت کودک جای سوختگی‌هایی که با سیگار ایجاد شده است دیده می شود.

یکی از خویشاوندان کودک در این خصوص گفت : " پدر این کودک قبل از ترک خانه در ساعت 6 یا 7 صبح به‌صورت منظم او را در داخل توالت می بست و سپس در ساعت 10 یا 11 شب به خانه بر می‌گشت و به این کودک بیچاره غذا می داد."

بنا به کودک این فرد، پدر این کودک اعتیاد به الکل داشت. پلیس پس از دریافت گزارش یک مورد کودک آزاری بلافاصله وارد عمل شد و این مرد سنگدل را که یک راننده حفاری است دستگیر کرد. این اتفاق در منطقه "کینگژن" استان گوایژوئو" چین رخ داد.

پیشنهاد امروز

 

گفتنی است؛ این کودک نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

کودک