به گزارش پارس نیوز، 

کلاهبردار حرفه ای که با صدور چک بی محل مردم را میلیاردها تومان سرکیسه کرده بود، توسط پلیس استان قزوین دستگیر شد.

سردار «مهدی محمودی»، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وصول برگ جلب از یکی از شعبات اجرای احکام کیفری دادسرای قزوین به پلیس آگاهی قزوین، شناسایی و دستگیری فرد موردنظر در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده توسط مأموران مشخص شد متهم به اتهام صدور چک بلامحل به مبلغ ۳ میلیارد ریال و کلاه‌برداری به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و عدم بازپرداخت آن از سال ۱۳۹۴ تاکنون تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران بلافاصله با انجام اقدامات فنی پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی محل‌های تردد متهم را در استان «مازندران» و «تهران» شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپی از مأموران مجرب به استان مازندران اعزام و متهم را دریکی از شهرهای استان مازندران در مخفیگاهش شناسایی و با همکاری کلانتری محل در یک اقدام ضربتی وی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد. متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.