به گزارش پارس نیوز، 

مامور پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ رشوه ۶۰۰هزار تومانی فرد حامل مواد مخدر را رد کرد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به نقل از بازرسی این پلیس خبر داد: ستوان یکم امیر بوزچائیل، افسر گشت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تیم همراه مشغول گشت زنی در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین الدین بوده که مشاهده می کند یک دستگاه سواری پراید، در حال حرکت به صورت مارپیچ است. افسر پلیس راهور به راننده دستور توقف خودرو را می دهد. راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری شده و در حالت دنده عقب در بزرگراه و با انجام حرکات نمایشی به صورت خلاف جهت وارد کنارگذر زین الدین-وفادار شرق شده و از پل احسان زین الدین به سمت غرب ادامه مسیر می دهد.

وی افزود: پس از تعقیب و مراقبت خودروی یاد شده، عوامل پلیس راهور موفق به متوقف کردن خودرو در تقاطع زین الدین-هنگام می شوند. راننده پس از خروج از خودرو، سعی در فرار داشته که بلافاصله توسط عوامل پلیس دستگیر می شود.

سرهنگ مسعود جبارزاده اضافه کرد: پس از انتقال خودروی مذکور به پارکینگ، در بازدید به عمل آمده از زیر صندلی شاگرد یک بسته تریاک به وزن ۲کیلوگرم کشف می شود. راننده خودرو در این هنگام رشوه ای به مبلغ حدوداً ۶۰۰هزار تومان را به مأموران پلیس پیشنهاد می دهد. امیر بوزچائیل، مأمور یاد شده نیز با رد رشوه، مبلغ مذکور را ضبط و ضمیمه پرونده می کند. راننده خودروی یاد شده نیز به همراه کشفیات و خودروی خود تحویل عوامل کلانتری ۱۴۶ حکمیه می شود.