به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، فیلمبرداری « ردکارپت» رضا عطاران در جشنواره کن ادامه دارد و گروه سازنده این فیلم پس از مراسم اختتامیه، شب گذشته (یکشنبه) موفق به گرفتن صحنه های مربوط به استیون اسپیلبرگ شدند.

گروه سازنده فیلم « ردکارپت» یکشنبه شب پیش از نشست مطبوعاتی هیات داوران در مسیر عبور آنها مستقر شدند و صحنه های مربوط به برخورد رضا عطاران با « اسپیلبرگ» را فیلمبرداری کردند.

دو روز پیش نیز رضا عطاران که نقش یک علاقه مند به سینما را بازی می کند، با « جیم جارموش» ، کارگردان مطرح هالیوود برخورد کرد.

این فیلم درباره یک علاقه مند به سینماست که با مشقت فراوان خودش را به جشنواره فیلم کن می رساند و اتفاقات فیلم در این شهر به وقوع می پیوندد.

فیلمبرداری « ردکارپت» که احمد احمدی عهده دار آن است، تا چهار روز پس از پایان جشنواره فیلم کن ادامه خواهد داشت و بخش هایی از آن هم در شهر « مونت کارلو» فرانسه فیلم برداری خواهد شد.

کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) ، محسن بابایی (طراح گریم) ، رود ریگو آلی سا (صدابردار) ، جمال هاشمی و آنابلا ماچالت (دستیار کارگردان) ، کارلا لارسون (مدیر تهیه) و احمد احمدی (مجری طرح) بخشی از عوامل ساخت « رد کارپت» هستند.