به گزارش پارس به نقل از فارس، علی محمدعلی‏ تبار افزود: در این حادثه که بامداد امروز و در گردنه اوزنه منطقه دلیچای رخ داد، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به دلایل نامعلومی واژگون شد.
 
وی گفت: بلافاصله پس از گزارش این حادثه از سوی مردم، عوامل این نهاد مستقر در پایگاه امداد جاده‏ ای امین‏ آباد شامل یک نفر نجاتگر کادر و سه نفر نجاتگر داوطلب به محل حادثه اعزام شدند.
 
محمدعلی‏ تبار خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه شامل راننده و سرنشین خودرو با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام شدند.
 
این گزارش حاکی است؛ مصدومان حادثه مشکل خاصی نداشته و پس از درمان، از بیمارستان مرخص شدند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهرستان فیروزکوه در منتهی‏ الیه شمال‏ شرقی استان تهران واقع شده است و این شهرستان از شمال و شرق به استان مازندران، از جنوب و جنوب شرقی به استان سمنان و از غرب به شهرستان دماوند محدود می شود.
 
فیروزکوه در مسیر شاهراه‏ های ایران قرار گرفته و جزو شهرهای بین راه‏ های ترانزیتی محسوب می‏ شود و از مسائل قابل توجه در این منطقه، صعب‏ العبور بودن آن است.
 
فیروزکوه در بین سه گردنه معروف و برف‏ گیر کشور قرار دارد؛ از طرف تهران، گردنه امین‏ آباد و از طرف سمنان به گردنه بشم منتهی می‏ شود؛ اما خطرناک‏ ترین و پرحادثه‏ ترین گردنه منطقه، گردنه گدوک است که به ناحیه شمال کشور ختم می‏ شود.
 
منطقه امین‏ آباد در ۲۵ کیلومتری غرب فیروزکوه و در انتهای حوزه استحفاظی این شهرستان در مجاورت شهرستان دماوند قرار دارد.