به گزارش پارس نیوز، 

صفر عبدال‌وند اظهار داشت: مأموران انتظامی پل‌دختر با توجه به وظیفه مهمی که دارند در جاده‌های مواصلاتی اصلی شهرستان مشغول گشت و کنترل راه‌ها هستند.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میانکوه شرقی(چشمک) شهرستان پل‌دختر در کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودرو آن را مورد تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: خودرو مشکوک در تعقیب و گریز پلیس به جاده فرعی چول هول می‌زند اما راه رهایی از چنگ پلیس را نیافته و در محاصره مأموران انتظامی قرار می‌گیرد و به‌ناچار خودرو را رها کرده و پای پیاده به کوه فرار می‌کند.

وی افزود: مأموران در تعقیب این فرد به‌ناچار اقدام به تیراندازی می‌کنند که سارق در نهایت راهی به‌جز تسلیم شدن را نمی‌یابد.

عبدال‌وند خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در تحقیقات انجام شده متوجه سرقتی بودن خودرو شدند و در بازرسی از آن بیش از صدها فقره اسناد با ارزش، اوراق بهادار، اسناد مالکیت خودرو، دسته‌چک و چک‌های حامل کشف کردند.

وی افزود: فرد دستگیر شده در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده به سه فقره سرقت در شهرستان اندیمشک شامل سرقت از بنگاه‌های معاملاتی خودرو و سرقت از منازل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به همراه اوراق و خودروی سرقتی برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.