به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک روان و جو آرام در جاده‌های سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد: بر اساس اعلام پلیس راه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کشور بدون هرگونه مشکل ترافیکی در حال انجام بوده و هیچگونه مداخلات جوی نیز در راه‌های اصلی کشور گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مسدود بودن چند محور مواصلاتی کشور گفت: بر اساس گزارش‌های همکارانمان در پلیس راه، در حال حاضر محور شمشک به دیزین در استان تهران و البرز و اولنگ به شاهرود در استان سمنان و گلستان مسدود هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کمربندی آذرشهر به پل غله زار در آذربایجان شرقی به علت شکستن پایه‌های پل به دلیل سیلابی شدن رودخانه مسدود بوده و  این انسداد برای خودروهای سنگین در محور شوش به فتح المبین که به علت طغیان رودخانه به تخریب پل انجامیده اعمال می‌شود.

رحمانی اضافه کرد: همچنین در استان ایلام محور دره شهر به پلدختر در محدوده واریانات چشمه شیرین هم به دلیل ریزش کوه مسدود شده و تردد در این محور امکان پذیر نیست.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محور پول به خلخال نیز همچنان مسدود بوده و تردد در این محور تا اطلاع‌ ثانوی غیرقابل انجام است.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به پایان تعطیلات از مسافرانی که در روزهای آتی قصد بازگشت به سمت شهرهای مبدأ خود را دارند خواست تا زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و با توجه به حجم سفرها، جداً از شتاب و عجله برای رسیدن به مقصد پرهیز کنند.