به گزارش پارس نیوز، 

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، درباره شایعه کمک کمیته امداد به فلسطین گفت: شایعه اخیر در خصوص کمک کمیته امداد به فلسطین به نوعی توطئه علیه کمیته امداد است؛ لازم به ذکر است تمام صدقات مردم در همان شهری صدقه پرداخت شده است هزینه می‌شود.

وی با اشاره به فضاسازی رسانه های بیگانه تحت عنوان «کمپین‌ نه به کمیته امداد» گفت: به نظر می‌رسد توطئه‌هایی علیه نهادهای انقلابی در حال انجام است.

ولیئی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های فقهی، صدقات و زکات در همان جایی هزینه می‌شوند که پرداخت شده‌اند، گفت: به عنوان مثال صدقه‌ای که در تهران واریز می‌شود، حتی به استان‌های دیگر مانند اصفهان یا شیراز فرستاده نمی‌شود؛ چرا که این موضوع از لحاظ شرعی حرام است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تأکید کرد: کمیته امداد استان تهران تاکنون حتی یک ریال از صدقات مردم را به محلی دیگر ارسال نکرده است.

وی در خصوص اینکه در بعضی از نقاط مردم به دلیل خشم از شنیدن این خبر اقدام به بریدن صندوق صدقات می‌کنند، گفت: صندوق صدقات جزو اموال بیت‌المال و عمومی است و اگر کسی به این اموال تعرض کند، پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

ولیئی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نسبت به اموال بیت‌المال تعرض شود، کمیته امداد به طور قطع توسط مراجع قضایی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.