به گزارش پارس نیوز، 

بوی تهوع آور یکی از مسافران هواپیمای بوئینگ شرکت هواپیمایی ترانساویا هلند مشکلات زیادی برای دیگر سرنشینان این هواپیما به وجود آورد.

بوی به شدت نامطبوعی که از این مسافر متصاعد می شد مسافرانی را که در صندلیهای اطراف او نشسته بودند به شدت دچار مشکل کرد به طوری که به برخی از آنها حالت تهوع دست داد و حتی برخی از آنها را تا آستانه بیهوشی برد.

روزنامه دیلی میرر نوشت این هواپیمای بوئینگ شرکت هواپیمایی ترانساویا ایرلاینز هلند به آمستردام می رفت اما بوی بسیار بدی که از این مسافر متصاعد می شد خلبان را مجبور به فروط اضطراری در پرتغال کرد.

خدمه هواپیما ابتدا برای حل مشکل سعی کردند "مسافر بوگندو" را تا فرود هواپیما در مقصد داخل دستشویی هواپیما قرنطینه کنند اما این کار تاثیری در بهبود اوضاع نداشت. بنابراین خلبان هواپیما مجبور شد هواپیما را در پرتغال به طور اضطراری بنشاند و مسافر مشکل ساز را از هواپیما بیرون کند.

مسافرانی که به علت بوی بد هم‌سفر خود دچار مشکل شده بودند در این فاصله تحت مراقبت قرار گرفتند.

یکی از مسافران هواپیما که از نزدیک شاهد ماجرا بود، گفت ظاهرا مسافر بدبو از هفته ها پیش حمام نکرده بود.

این اولین بار نیست که شرکت هواپیمایی ترانساویا ایرلاینز هلند با مشکل بوی بد مسافران دچار دردسر می شود. فوریه گذشته نیز یکی از هواپیماهای این شرکت به علتی مشابه مجبور به فرود اضطراری شد. در آن ماجرا یکی از مسافران که دچار نفخ شدید بود سر و صدای همه مسافران را درآورد.