به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ علی شریفی رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) اظهار کرد: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبر وقوع یک فقره سرقت را در همان محدوده به آن‌ها اعلام کرد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعلامی اعزام شدند که به محض ورود به خیابان مذکور فردی را مشاهده کردند که در حال حمل یک طاقه فرش است و سعی دارد با استفاده از تاریکی شب خود را پنهان کرده و از دید مخفی بماند.

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) گفت: ماموران با مشاهده این وضعیت، به فرد مذکور که احتمال می‌رفت همان سارق اعلامی باشد، دستور توقف دادند، اما وی با رها کردن فرشی که بر دوشش بود، سعی کرد از محل بگریزد.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: همین مساله به تعقیب وی و دستگیری اش منجر و زمانی که این سارق به محل سرقت بازگردانده شد، در برابر مالک خانه و فرش مسروقه لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده مالک خانه و سارق مذکور به کلانتری منتقل شدند و با شکایت مالباخته تحقیقات از متهم انجام شد و پس از اقرار به جرایم خود راهی دادسرا شد.