به گزارش پارس نیوز، 

کیوان هاشم‌زاده صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای بوشهر اظهار داشت: مطلب جلسه قبل شورای بوشهر پیرامون تخلف در یکی از زیر مجموعه‌ معاونت‌های شهرداری بوشهر رخ داده انعکاس گسترده‌ای داشت.

وی با بیان اینکه تخلف صورت گرفته در شهرداری بوشهر مالی است افزود: بر اساس گزارشات رسیده تخلف صورت گرفته در شهرداری بوشهر مالی است و اسناد آن نیز موجود است اما حدود و میزان آن هنوز به صورت کامل مشخص نیست و نیاز به بررسی مفصل دستگاه‌های نظارتی دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر با بیان اینکه در تمام ادارات و سازمانها ممکن است تخلف مالی رخ دهد تصریح کرد: تخلف صورت گرفته در شهرداری بوشهر اسناد و مدارک آن برای بررسی به سرپرست و حراست شهرداری بوشهر ارائه شده و اگر کسی تخلف کرده باید به محاکم قضایی معرفی شود.

هاشم‌زاده با اشاره به اینکه دستگاه قضائی تصمیم نهایی اتخاذ می‌کند افزود: در این پرونده نمی‌توان با آبروی کسی بازی کرد و شرعی و قانونی نمی‌توان اسم کسی را مطرح کرد و در این زمینه دستگاه قضائی تصمیم نهایی اتخاذ می‌کند.

وی با انتقاد از کسانی که خواستار معرفی اسامی متخلفان شده‌اند گفت: تا جرمی در دادگاه مورد رسیدگی قرار نگرفته و احراز نشده نمی‌توان آنرا مطرح کرد و در صورت تایید تخلف با صلاح دید دستگاه قضایی می‌توان نسبت به معرفی متخلفان اقدام کرد.

هاشم‌زاده از ارائه بخشی از مدارک و مستندات تخلف صورت گرفته در شهرداری بوشهر به اعضاء شورای این شهر خبرداد و بیان کرد: از سرپرست وحراست شهرداری بوشهر درخواست می‌شود با قید فوریت موضوع را بررسی و اقدامات لازم انجام دهند.