به گزارش پارس ، سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت ۷: ۳۰ صبح امروز خبر تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۳۲ را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی بعد از بیمارستان شهید لواسانی اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه پراید در حاشیه بزرگراه در حال پیاده و سوارکردن مسافر بوده که یک دستگاه کامیون ولوو به شدت از پشت با این خودرو برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه مسافری که در حال پیاده شدن از خودرو بود، به شدت به زیر کامیون رفته و مجروح شده بود، گفت: این مرد به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ملکی با بیان اینکه چهار تن دیگر نیز داخل کابین پراید محبوس و مجروح شده بودند، گفت: آتش نشانان پس از قطع برق خودرو و ایمن سازی آن، چهار سرنشین حادثه دیده را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودند، خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان در ساعت ۸: ۲۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به رانندگان توصیه کرد: به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی، هیچ گاه در حاشیه بزرگراه اقدام به سوار و پیاده کردن افراد نکرده و برای این کار حتما در قسمت های مجاز توقف کنند.