به گزارش پارس نیوز، 

دکتر حسین توکلی اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب مجموعا 18 هزار و 207 نفر در 9دستگاه و وزارتخانه؛ شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه از روز یکشنبه (23 اردیبهشت) آغاز شده و ساعت 24 روز دوشنبه (31 اردیبهشت) پایان می یابد.
وی افزود: این مهلت همانطور که پیش از این اعلام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد؛ لذا به تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در این آزمون که تاکنون اقدام نکرده اند توصیه می شود در مهلت باقی مانده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه اصلاحات دفترچه در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزاری و توزیع کارت این آزمون نیز ادامه داد: کارت شرکت در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی سه شنبه (12 تیر) برای مشاهده و چاپ روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت یادشده کارت خود را مشاهده و چاپ کنند.
وی افزود: مهلت دریافت کارت تا روز پنجشنبه (14 تیر) ادامه خواهد داشت و بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون روز جمعه (15 تیر) در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.
دکتر توکلی در مورد تعداد افراد ثبت نام کرده در این آزمون نیز گفت: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه) 152 هزار و 573 نفر داوطلب شرکت در این آزمون بوده اند.
وی همچنین در مورد افراد ثبت نام کرده در آزمون کاردانی به کارشناسی نیز توضیح داد: بر اساس آمار تا صبح امروز تعداد 36 هزار و 596 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
علمی**9157**1440