به گزارش پارس نیوز، 

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مراسم جزءخوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی استان اصفهان برگزار می‌شود و مردم بسیاری در این ایام در مراسم جزءخوانی قرآن شرکت می‌کند.

شهرستان نجف‌آباد که یکی از شهرستان‌های شهیدپرور استان است و دارای امامزاده‌ها و اماکن مذهبی بسیاری است همه ساله در ماه رمضان مراسم مذهبی و جزءخوانی قرآن را در این اماکن برگزار می‌کند و امسال نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، نخستین ماه رمضان پس از شهادت شهید محسن حججی، مراسم جزءخوانی قرآن کریم در جوار مزار این شهید ولایت مدار برگزار می‌شود.

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محافل جزءخوانی قرآن کریم همه روزه در جوار بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد برپا است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر امامزادگان شهرستان نجف‌آباد با همکاری مبلغان بومی و اعزامی از شهر مقدس قم اجرا می‌شود.

در راستای اجرای این طرح همه روز قبل از نماز مغرب و عشاء محافل جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برتر استانی در جوار حرم مطهر امامزاده ساره خاتون(س) جوزدان، امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه و امامزاده تقی بن محسن(ع) دهق برپا است.

همچنین در همین راستا نیز با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه نجف‌آباد در ایام ماه مبارک رمضان کرسی جزءخوانی قرآن کریم در جوار مقبره شید حججی برپا می‌شود.