به گزارش پارس نیوز، 

مجید فراهانی در جریان شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به قهرمانی فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی اظهار کرد:  مجموعه شهرداری تهران، اماکن ورزشی مناسبی دارد که می‌تواند در اختیار بانوان قرار دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 400 اماکن ورزشی در شهر تهران ایجاد شده است که نقش مهمی در گسترش ورزش بانوان دارد و لازم است این اماکن ورزشی در اختیار ورزش بانوان قرار بگیرد. بر همین اساس پیشنهاد می‌شود یک سوم از مجموعه‌های ورزشی در اختیار بانوان قرار بگیرد تا بتوانیم در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتر بانوان باشیم.

محسن هاشمی رفسنجانی در ادامه جلسه با اشاره به منتفی شدن برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه بین المللی اظهار کرد: روز گذشته ریاست این نمایشگاه با بنده تماسی گرفتند و اعلام کردند که نمایشگاه در این محل برگزار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: البته ریاست نمایشگاه بین المللی اعلام کرد که قرار نبوده نمایشگاه خودرو با حضور شرکتهای داخلی و خارجی برگزار شود و این نمایشگاه صرفا با حضور شرکتهای داخلی بوده اما به هر جهت و با توجه به تذکر شورا برگزاری این نمایشگاه منتفی شد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی بیان کرد: این رویداد مهم فرهنگی مناسبی است که باید در شأن افراد در جمهوری اسلامی برگزار شود.متأسفانه برخلاف نظر شورای شهرتهران و توافق شهرداری با ارشاد، شاهد برگزاری این نمایشگاه در مصلی بود که علی رغم تمام تمهیدات ترافیکی باز هم شاهد ترفیک شدید در این محل بودیم.