به گزارش پارس نیوز، 

خواستگار کینه توز وقتی با جواب رد پدر دختر مورد علاقه‌اش روبه‌رو شد خودروی وی را آتش زد.

هفته قبل مأموران پلیس تهران در جریان آتش‌سوزی خودروی پژو 206 در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران قرار گرفتند و راهی محل شدند.

 

بررسی‌ها نشان داد آتش‌سوزی عمدی بوده و بر اساس مشاهدات رهگذران پسر ناشناسی با پاشیدن بنزین خودرو را آتش زده است. پس از این مأموران برای شناسایی عامل آتش‌سوزی دست به تحقیق زدند که صاحب خودرو گفت به پسر جوانی به نام فرید که خواستگار دخترش بوده مشکوک است.

 

بدین ترتیب مأموران فرید را به عنوان مظنون حادثه Incident بازداشت کردند. وی ابتدا منکر جرم Crime خود شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به آتش زدن خودرو اعتراف کرد.

متهم گفت: هشت‌ماه قبل با دختر شاکی به نام نسرین در تلگرام Telegram دوست شدم. ارتباط تلفنی و پیامکی ما ادامه داشت تا اینکه در تلگرام از او خواستگاری کردم و نسرین هم قبول کرد. ما دو نفر خیلی به هم علاقه پیدا کردیم به طوریکه جدایی از هم برای ما سخت بود تا اینکه تصمیم گرفتم همراه خانواده‌ام به خواستگاری‌اش بروم، اما پدرش مخالفت کرد.

هر چقدر تلاش کردم فایده‌ای نداشت و پدر نسرین راضی به ازدواج ما نشد. کم کم نسرین هم ارتباطش را با من قطع کرد و به پیام‌های من جواب نمی‌داد. خیلی از پدرش کینه به دل گرفتم تا اینکه نقشه آتش زدن خودرواش را طراحی و اجرا کردم. متهم برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی پرونده در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.