به گزارش پارس نیوز، 

پیکر مرد ‌مفقود شده در شهریار، در شهرک مفید تهران کشف شد و جسد وی به دلیل عدم شناسایی در بهشت‌زهرا دفن شد تا اینکه خانواده وی با حضور در دادسرا از مرگ مشکوک وی پرده برداشتند.

اوخر اسفند سال گذشته، خواهران مرد جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهریار اعلام کردند برادر چهل ساله آنها از چند روز قبل مفقود شده و خبری از وی ندارد.

یکی از خواهران مرد مفقود شده در اظهاراتش به مأموران گفت: برادرم به تنهایی در خانه‌ای در شهریار سکونت داشت و در طبقه بالایی همان خانه مرد افغانستانی زندگی می‌کرد، روز 17 اسفند برادرم را در خیابان دیدم و چون عروسی یکی از اقوام بود، از وی خواستم که به مراسم جشن عروسی بیاید و برادرم گفت به مراسم می‌آید اما دیگر از وی خبری نشد.

وی افزود: برادرم اعتیاد داشت و همسایه وی (مرد افغانستانی) برادرم را به مرگ تهدید کرده بود، مرد افغانستانی می‌گفت برادرم مواد مصرف می‌کند و مخل آرامش وی است تا اینکه این مرد با ما تماس گرفت و گفت برادرم چندین روز به خانه نرفته که ما به خانه برادرم رفتیم و پس از جست‌وجو و اطمینان از مفقود شدن وی، تصمیم گرفتیم پلیس را در جریان قرار دهیم.

پس از ثبت این شکایت، تلاش برای یافتن این مرد آغاز و مدتی بعد مشخص شد مرد مفقود شده در بیمارستانی در تهران فوت شده و جسد وی به عنوان فرد مجهول‌الهویه در بهشت‌زهرا تهران دفن شده است.

تحقیقات حاکی از آن بود که 20 اسفند سال گذشته، رهگذران با مشاهده پیکر خونین این مرد در شهرک مفید تهران، اورژانس را باخبر کرده و وی به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شده اما 24 اسفند به علت شدت جراحات جان باخته بود.

پزشکان بیمارستان در بررسی اولیه این احتمال را دادند که متوفی بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخته است و با توجه به اینکه متوفی اوراق هویتی به همراه نداشت و شناسایی نشد، چند روز بعد در بهشت زهرا دفن شد.

پرونده مرگ این مرد در دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور تحقیقات درباره علت متوفی و بررسی‌های بیشتر درباره این پرونده را صادر کرد.