به گزارش پارس نیوز، 

فردی ناشناس که در شبکه اجتماعی تلگرام، اقدام به هک حساب کاربری و ارسال پیام از جانب افراد می‌کرد توسط مأموران پلیس‌فتا دستگیر شد.

در پی مراجعه احدی از شهروندان به پلیس Police فتا مبنی بر این که ، پیامی از طرف شخصی ناشناس با مظمون " به منظور به روزرسانی برنامه تلگرام Telegram خود کد 5 رقمی که برای شما ارسال می شود را ارسال کنید" اقدام به ارسال کد 5 رقمی برای فرستنده این پیام کرد. بعد از ارسال این کد به شماره فرستنده پیام ، متوجه هک صفحه تلگرام شخصی خود و ارسال پیام توهین آمیز به اشخاصی که شماره تلفن آن ها در لیست تماس وی بوده شده است.

پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت و ماموران با بررسی های فنی و تخصصی متهم را با استفاده از اینترنت مربوط به مخابرات اقدام به دسترسی به صفحه تلگرام شاکی کرده بود را شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کردند.

متهم در بازجوئی ها، ضمن اقرار به جرم Crime خود عنوان داشت؛ با استفاده از یک خط ایرانسل اقدام به ارسال پیام برای شاکی در شبکه اجتماعی تلگرام مبنی بر ارسال کد 5 رقمی کرد و سپس با به ورود به صفحه کاربری شاکی در تلگرام از جانب وی اقدام به ارسال پیام برای دوستانش می کرد.

متهم هدف از این عمل را برقراری رابطه دوستی با شاکی که در اطراف منزلشان سکونت داشت عنوان کرد. وی پس از تکمیل تحقیقات پرونده به مرجع قضائی معرفی شد