به گزارش پارس نیوز، 

سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در سفر به استان بوشهر و در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه پاسداران برای مددجویان استان بوشهر ساخته شد، گفت: طی تفاهم نامه میان کمیته امداد و سپاه، امسال هزار واحد مسکونی دیگر برای مددجویان این استان ساخت می‌شود.

وی با اظهار اینکه با همت مردم و مسئولان هیچ مددجویی پشت نوبت دریافت جهیزیه و دریافت کمک هزینه ازدواج وجود ندارد، خاطر نشان کرد: با توجه به نام گذاری امسال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، جهیزیه مددجویان این نهاد از کالاهای باکیفیت ایرانی تأمین می‌شود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در سال گذشته کمک های مردمی ۳۰ درصد رشد یافت، بیان داشت: هدف این نهاد توانمند سازی و خودکفایی مددجویان است؛ به طوری که سال گذشته ۱۳۵ هزار تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی به مبلغ دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شد.

فتاح با اشاره به اینکه در سال ۹۶ برای دو هزار و ۴۰۰ مددجوی بوشهری با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان فرصت شغلی ایجاد شد،تصریح کرد: با توجه به ذخایر نفت و گاز در این منطقه نباید فقیر و نیازمندی در این استان وجود داشته باشد.