به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا ابراهیمی درباره انفکاک جوانان از وزارت ورزش، گفت: تفکیک ورزش و جوانان راهکاری اساسی و مفید برای بهبود وضعیت امور جوانان و ورزش به طریق مجزا است.

نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جدا شدن جوانان از وزارت ورزش برای تحقق اهداف پیش‌رو و برنامه‌های توسعه‌ای هر کدام از این دو حوزه الزامی است زیرا زمانی که گستردگی در این حوزه بسیار متنوع است، نمی‌توان با یک وزارتخانه به امور جاری ورزش یا جوانان به طور کامل رسیدگی کرد.

ابراهیمی افزود: صحیح است که بخشی از فعالیت جوانان در کشور به امور ورزشی برمی‌گردد اما ورزش تنها بخشی از فعالیت‌های که تحت پوشش امور جوانان است بنابراین باید به امور ورزش و جوانان به طریق مجزا و تخصصی در دو وزارتخانه مجزا نگاه کرد.

وی ادامه داد: حضور جوانان در تشکل‌ها، فضای اشتغال، ازدواج و دیگر امور مربوط به این قشر می‌طلبد که جوانان دارای وزارتخانه‌ای مجزا باشند و از طرفی دیگر نیز ورزش در مقوله انفرادی و گروهی در رشته‌های مختلف می‌بایست دنبال شود؛ بنابراین با تفکیک ورزش و جوانان می‌توان به این مهم متمرکز شد.

کمیته تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تفکیک وزارت ورزش و جوانان سیاست کارآمدی است، یادآورشد: ساختار جوانان در وزارت ورزش و جوانان گمشده است./

پایان پیام