به گزارش پارس نیوز، 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه‌ای که با سید حسن خمینی نوه امام راحل داشتیم، وی توصیه ای در مورد انتخاب شهردار تهران نداشت.

 محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، اعضای شورای شهر با سید حسن خمینی تولیت حرم دیدار و گفتگو کردند.

هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دیدار که به مناسبت روز شوراها برگزار شد، یادگار امام راحل بر اساس روش روحانیت نصیحت‌هایی برای ما داشت که یکی از مهمترین آنها تاکید بر مردمداری بود.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مردمداری به معنای انجام حرکات پوپولیستی نیست، بیان کرد: مردمداری به معنای واقعی یعنی که باید تصمیمات ما در کوتاه مدت و دراز مدت به نفع مردم باشد.

هاشمی تصریح کرد: یادگار امام با تاکید بر انسجام شوراها گفتند، با توجه به رای جدی که در این دوره مردم تهران به اعضای پنجمین دوره شوراها داده‌اند و توقعاتی که مردم از اعضا دارند، انسجام شورا باید کماکان حفظ شود.

وی افزود:نوه امام راحل در مورد کارآمدی شوراها و شهرداری صحبت و تاکید کرد که نباید این حس به مردم دست بدهد که شورایی که رای بالایی دارد در بعد کارآمدی تاثیر مورد انتظار را ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یادگار امام تاکید کرد: باید هر چه زودتر فعالیت‌ها و اقداماتی توسط شورا و شهرداری انجام شود تا رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد، اظهار کرد: آنچه که در سیاست و سیاست‌بازی در نهایت اهمیت قرار دارد، جلب رضایت مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه صحبتی در خصوص انتخاب شهردار تهران نشد و فقط یادگار امام تاکید کرد که شهردار تهران هر چه زودتر انتخاب شود.