به گزارش پارس نیوز، 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «سکوت فرهنگی در کشور باید شکسته شود»، گفت: این مهم به سهم خود موجب بروز مشکلاتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی شده است.

عبدالرضا عزیزی در کارگروه اجتماعی استان فارس که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم سکوت فرهنگی همواره باعث بروز مشکلات شده و در ارائه آمار طلاق نیز دچار همین چالش شده‌ایم، این مهم در حالی است که در فضای مجازه به طور شفاف آمار منتشر می شود.

وی مجددا با بیان این‌که «یکی از مشکلات همیشگی ما در خصوص اتفاقات فرهنگی مختلف از جمله طلاق، سکوت است»، افزود: به عنوان مثال در گذشته کسی در خصوص ایدز سخن نمی گفت اما امروز همه سخن می‌گویند تا اطلاع‌رسانی جامع و کامل شود. امروز هم اگر از ارائه آمار طلاق بترسیم نمی‌توانیم به درستی حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دلیل سفر کمیسیون اجتماعی دیدن چالش های موجود استان‌ها از جمله استان فارس از نزدیک است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تصریح بر این‌که «باید آمارهای واقعی ارائه شود تا بتوانیم به درستی تصمیم گیری کنیم»، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیار مهمی و بزرگی از طریق کمیسیون اجتماعی انجام شده و بارها فریاد زدم که ردیف اختصاصی اجتماعی باید داشته باشیم که مقام معظم رهبری و سپس رئیس جمهور دستور رسیدگی دادند و امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری از چالش های اجتماعی در نظر گرفته شد.