به گزارش پارس نیوز، 

 پسر جوان برای تامین هزینه های بیماری مادرش در آبادان همراه دوستش دست به چاقو شد و سناریوی زورگیری های خشن را به اجرا رساند.

چندی قبل با توجه به افزایش پرونده های زورگیری 2 جوان در سطح شهر آبادان تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس آبادان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات به سراغ طعمه های زورگیران رفته و مشخص شد که دو جوان قوی هیکل با در دست داشتن چاقو و قمه اقدام به زخمی کردن طعم هایشان کرده و سپس نقشه سرقت Stealing گوشی موبایل، پول و وسایل با ارزش را به اجرا رسانده اند.

بدین ترتیب ماموران به سراغ دوربین های مداربسته در محل های سرقت رفته و تصویر دزدان را به دست آوردند و در ادامه ماموران گشت زنی های پلیسی را آغاز کردند.

ماموران عصر سه شنبه 4 اردیبهشت ماه در ایستگاه 7 کوی قدس مشاده کردند دو سارق قصد زورگیری از پسر نوجوانی را دارند که خیلی زود ماموران دست به کار شده و دزدان با دیدن ماموران پا به فرار Escape گذاشتند.

در این مرحله دزدان موتور سوار قصد فرار از داشتند که در تعقیب و گریزی پلیسی با یک خودروی پراید تصادف Crash کردند و موتورسیکلت آنها روی زمین افتاد.

تیم پلیسی در این مرحله موفق شدند یکی از دزدان را که در تصادف مجروح شده بود دستگیر کنند اما همدست وی توانست از صحنه دستگیری فرار کند.

ماموران دزد The Thief جوان را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند و متهم پس از درمان برای تحقیقات در اختیار ماموران قرار گرفت و در این شاخه از تحقیقات سارق جوان که سعی بر بیگناهی داشت وقتی از سوی 20 تن از طعمه هایش شناسایی شد لب به سخن باز کرد.

تجسس ها نشان از آن داشت که این سارق نقش زورگیر را داشته و همدست فراری اش نیز در همه سرقت ها در نقش راننده سرقت هایشان را به اجرا می رساندند.

علی 26 ساله در اعترافاتش گفت: به خاطر بیماری مادرم و تامین هزینه های زندگی نیاز به پول داشتم، به همین خاطر با همدست در آبادان سوار بر موتور پرسه زنی می کردیم و در خیابان های خلوت به سراغ افرادی که قدرت مقابله با ما را نداشتند می رفتیم.

وی ادامه داد: در برخی از سرقتها طعمه هایمان اگر سعی بر مقاومت داشتند با چاقو ضربه ای به بازو یا پشت گردنشان می زدم و سپس با تهدید نقشه سرقت را به اجرا می رساندیم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار گرفته و تجسس های فنی برای دستگیری همدست این زورگیر خشن ادامه دارد.