به گزارش پارس نیوز، 

عضو شورای استان تهران مشکلات اجرای طرح ترافیک تهران را تشریح کرد.

محمد عظیمی رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان تهران در ششمین جلسه شورای استان تهران که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، ضمن بیان این نکته که شهرستان‌های اطراف تهران بار مشکلات شهر تهران را تحمل می‌کنند، در رابطه با طرح ترافیک تهران اظهار کرد: طرح ترافیک و‌ طرح زوج و فردی که از سوی سازمان شهرداری تهران اعمال می‌شود، مشکلاتی را برای رانندگان حمل و نقل عمومی قرچک، ورامین و پیشوا به وجود آورده است.

عظیمی در این باره توضیح داد: رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی‌ها در حین عبور از مسیری که برای پیاده کردن مسافران به سمت ترمینا‌ل‌های مسافربری و یا مترو طی می‌کنند، مجبور هستند که به محدوده طرح ترافیک و یا زوج و فرد وارد شوند.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان تهران با اعلام اینکه برای رانندگان تاکسی که مجبور به ورود به این مناطق هستند، هیچ امتیازی در نظر گرفته نشده است، ادامه داد: این رانندگان در سال‌های گذشته مبلغ زیادی را به عنوان جریمه پرداخت کرده‌اند. از اعضای شورای استان تهران که در شورای شهر تهران هم حضور دارند، خواهشمندیم طرح را طوری تعریف کنند که شامل این پایانه‌ها نشود و یا امتیازی برای تسهیل ورود خودرو‌های عمومی بدون پرداخت جریمه قائل شوند.

عضو شورای اسلامی شهرستان قرچک در انتها نیز با انتقاد از نحوه اجرای طرح ترافیک در شهر تهران و ایجاد مشکلات برای ساکنان شهرستان‌های اطراف گفت: از اعضای شورای شهر تهران و ریاست شورای استان تهران تقاضا دارم حقوق شهروندی شهروندان اطراف تهران را هم در تصویب قوانین شهر تهران در نظر بگیرند.