به گزارش پارس ، این بازیگر تئاتر و سینما به ایسنا، گفت: آیین نامه داوری « شب بازیگر» دچار مشکلات و ضعف هایی است که متاسفانه سالیان سال است تکرار می شود و باعث می شود یکسری از دوستان از حقوق شان باز بمانند.

او ادامه داد: برای اصلاح این آیین نامه پیشنهاداتی دارم و دیگر اعضا هم طبیعتا پیشنهاداتی خواهند داشت و قرار است با یکدیگر به یک جمع بندی برسیم.

تیموریان متذکر شد: البته در حال حاضر داوری آثار سال ۹۲ شروع شده است اما امیدوارم به زودی در گفت وگوهایی که میان رییس کمیته داوری و انجمن انجام می شود، به یک جمع بندی خوب برسیم تا مشکلات پیشین تکرار نشود.

این استاد دانشگاه با اشاره به مشکلات آیین نامه داوری انجمن بازیگران تصریح کرد: یکی از مشکلات آیین نامه این است که داوران اولیه از داوران نهایی مهم تر هستند اما اگر روند پیشین به همین شکل ادامه پیدا کند، امسال هم دچار همین مشکلات خواهیم شد.

رویا تیموریان در پایان اظهار امیدواری کرد: با برطرف شدن مشکلات آیین نامه « شب بازیگر» ، حق و حقوقی از بازیگران ضایع نشود و داوری به شکل تخصصی تر انجام شود.

  چندی پیش دهمین شب بازیگر برگزار شد. در این مدت گرچه به شکل رسمی، اعتراضی مطرح نشده است اما گاه گاهی داوری های این جشن، حاشیه هایی به همراه داشته که فقط در گفت وگوهای دوستانه عنوان شده است.