به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد:ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره و همچنین باند شمالی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل فردیس تنا پایانه شهید کلانتری نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و شرق استان تهران اشاره کرد و گفت: در محورهای بروجن-شهرکرد و بروجن-لردگان در چهارمحال و بختیاری نیز باران می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محور گرمسار-تهران در استان سمنان و محورهای اندیمشک-پل زال و اندیمشک-دزفول در خوزستان و ارتفاعات استان زنجان نیز بارش باران گزارش شده است.

وی به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور جوکار-تویسرکان در همدان پرداخت و افزود: در محور اردبیل-سرچم در اردبیل و دیوان‌دره-بیجار در کردستان نیز مه‌گرفتگی وجود دارد.

سرهنگ رحمانی با اعلام این مطلب که در محورهای اهواز-ماهشهر و رامشیر-هندیجان در خوزستان گردوخاک گزارش شده است، خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.