به گزارش پارس نیوز، 

این نشست در راستای توسعه و پیشرفت شهرها و نیز با توجه به ضرورت آشنایی کارشناسان و مدیران شهرداری­ها با روش­ها و الزامات دیپلماسی شهری و با همکاری مرکز مطالعات عالی بین ­المللی دانشگاه تهران و موسسه مشاوره رابین پیوند پارس در بیستم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است که «برقراری ارتباط منسجم دیپلماتیک با بازیگران بین المللی شهری»،«عضویت در سازمان­های بین­ المللی شهری؛ آداب، زمینه ­ها و فواید»، «برندسازی شهری با دیپلماسی شهری به عنوان پیش شرط جذب گردشگر خارجی»، «عقد و بهره برداری از قراردادهای خواهرخواندگی»، «شرکت در رقابتهای بین ­المللی شهرها»، «جذب سرمایه گذاری خارجی در شهر و استقلال مالی شهرها»، «نمونه ها و تجربیات موفق دیپلماسی شهری»، «ظرفیت­های سازمان ملل متحد و سازمان جهانی یونسکو» از محورهای این کارگاه آموزشی است.

همچنین در این دوره اساتید مطرحی چون دکتر محمدرضا مجیدی؛ دبیرکل مجمع مجالس آسیایی و مدیرعامل انجمن ایرانی همکاری با یونسکو ، دکتر سیدعلی سادات اخوی؛ رئیس مرکز مطالعات عالی بین المللی دانشگاه تهران ، دکتر مرتضی قورچی؛ عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و مشاور مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ،دکتر محمدجواد رنجکش؛ مترجم کتاب «دیپلماسی شهری» و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی

دکتر علیرضا رجایی؛ مدیر عامل مرکز بین المللی توسعه خواهر خواندگی شهرهای ایران ودکتر فرشاد امیراصلانی؛ عضو هیات علمی و مشاور امور بین الملل دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران به مدیران و کارشناسان شرکت کننده در این دوره آموزش خواهند داد.

شرکت کنندگان در این دوره 10 ساعته، گواهی حضور در دوره از سوی دانشگاه تهران دریافت خواهند کرد. علاقه مندان جهت ثبت نام با شماره تلفنهای 09123602197 09123846508 و 02166495254 تماس حاصل بگیرند.