به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

« به اطلاع امت شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی می رسانیم که ضریح جدید حضرت مسلم ابن عقیل سفیر نامدار و فداکار حضرت امام حسین (ع) نیز به دست هنرمندان زبردست و صنعتگران چیره دست ایران اسلامی با همت ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمک های مردمی و با بهره گیری از آموزه های اسلامی و دینی و هنرهای فاخر ایران اسلامی ساخته شده و آماده نمایش و بازدید عمومی است.

این هنر بدیع و صنعت دست صنعتگران هنرمند ایرانی با حضور امت شهیدپرور ایران اسلامی و برخی شخصیت های مذهبی، علما و روحانیون، مقامات کشوری و لشکری و بعضی از مقامات عراقی" روز پنج شنبه ۰۲/۰۳/۱۳۹۲" ساعت ۱۷: ۰۰ (۵ بعد از ظهر) و در شب میلاد موفور السرور حضرت امام علی (علیه السلام) در فرهنگسرای خاوران رونمایی می شود و پس از آن به مدت یک هفته (یعنی از روز جمعه سوم خرداد ماه مصادف با سیزدهم رجب لغایت روز جمعه دهم خرداد) از ساعت" ۸: ۰۰ صبح الی ۲۰: ۰۰" آماده بازدید عمومی است.

از ملت ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و عزیز تهران دعوت می شود تا ضمن بازدید از این هنر و اثر بدیع ایرانی - اسلامی با حضور معنوی و گسترده خود، بار دیگر نام و یاد آن سفیر فداکار امام حسین (ع) را زنده نگه داشته و به مقام شامخ و رفیع ایشان و شهدای کربلا ادای احترام کنند. »