به گزارش پارس نیوز، 

 سرهنگ رمضان اللهوردیان در گفتگویی با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای بناب شناسایی و دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر بناب قرار گرفت .

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر توزیع کننده مواد مخدر که در یکی از سوپرمارکت های روستای مزبور فعالیت می کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد .

این افسر انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم دستگیر شده مقدار دو کیلو و 550 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .

اللهوردیان گفت: متهم دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد .

گفتنی است، اللهوردیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب پیش تر در مصاحبه ای با خبرنگاران از عزم جدی و خلل ناپذیر پلیس برای مبارزه با مواد مخدر و همچنین قاچاقچیان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان این مواد خانمان سوز خبرداده بود .

وی با اشاره به مأموریت های محوله به نیروهای انتظامی کشور در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه را اولویت اول پلیس اعلام بیان و منظور از اجرای طرح را کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرده بود .

فرمانده نیروی انتظامی بناب همچنین مشارکت مردم را ضامن موفقیت پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دیگر طرح های این نیرو اعلام کرده بود.