به گزارش پارس نیوز، 

عصر بیست و سوم تیر ماه سال ۹۴ جدال خونین در روستایی در فشافویه رخ داد و در این میان پسر ۳۰ ساله ای به نام اسماعیل که با ضربه های متعدد شمشیر زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد. وی اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد .شواهد نشان می‌داد عامل جنایت Crime مجتبی ۲۷ ساله بوده است.

به این ترتیب مجتبی بازداشت شد به این ترتیب مجتبی بازداشت شد وبه قتل Murder اعتراف کرد.این متهم دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای مجتبی حکم قصاص خواستند. مادر داغدار در حالی که اشک می‌ریخت با اشاره به متهم گفت: این مرد با پسرم دوست بود اما با بی‌رحمی زیاد و با ضربه های شمشیر پسرم را کشت به همین خاطر به هیچ قیمتی از قصاص گذشت نمی‌کنم.

سپس مجتبی روبه‌روی قضات ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من و اسماعیل با هم بچه یک محل بودیم و یکدیگر را می شناختیم. آن روز از محل کارم به خانه برمی گشتم که اسماعیل را در خیابان دیدم. او بی دلیل به من ناسزا گفت و با هم درگیر شدیم. همان لحظه دوستان اسماعیل به من حمله کردند و اسماعیل به صورتم سیلی زد. من محل را ترک کردم و به خانه برگشتم اما کینه او را به دل گرفتم.

وی ادامه داد: من در خانه مشروب خوردم.مست و عصبانی بودم که تصمیم گرفتم اسماعیل را ادب کنم.شمشیرسامورایی را که در خانه داشتم برداشتم و به سمت محل زندگی اسماعیل رفتیم. در بین راه سه نفر از دوستانم را هم دیدم و ماجرا را با آنها در میان گذاشتم. آنها در حالی که چوب و چماق در دست داشتند همراهم آمدند.وقتی به محل رسیدیم من و اسماعیل با هم درگیر شدیم اما دوستانم فقط شاهد ماجرا بودند و هیچ ضربه ای به او نزدند.

این متهم ادعای تازه ای مطرح کرد و گفت: قبول دارم در این دعوا شمشیر در دست داشتم اما تیغه شمشیرم کند بود .من چند ضربه با تیغه کند شمشیر به اسماعیل زدم .ضربه ها کشنده نبود و نمی توانست موجب مرگ مقتول شود.من هرگز قصد کشتن Killing او را نداشتم. دوستان اسماعیل او را دیر به بیمارستان رساندند و به همین خاطر جان سپرد. من به خاطر مرگ اسماعیل شرمنده خانواده اش هستم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شود تا را صادر کند.