به گزارش پارس ، ایرج راد به ایسنا، گفت: آقای دکتر نبی نژاد، مسؤول پیگیری خانه هنرمندان سالمند در بهزیستی در تماسی با خانه تئاتر اعلام کرد هفته آینده تفاهم نامه ای میان ما و آنها امضاء می شود و بر اساس آن در دو، سه ماه آینده خانه هنرمندان سالمند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نایب رییس هیات مدیره خانه تئاتر که چندی پیش با همراهی عزت الله انتظامی از مکان انتخاب شده برای خانه هنرمندان سالمند بازدید کرده بود، یادآور شد: ساختمانی که چندی پیش بازدید کردیم، ساختمانی نوساز است که تقریبا آماده شده و فقط نیازمند تغییرات تکمیلی است که قرار است تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

راد در بخش دیگری از این گفت وگو درباره ی اضافه شدن تبصره ای برای بیمه هنرمندان زن و مرد بالای ۴۵ و ۵۰ سال که قبلا هم پیگیری شده بود، افزود: هنوز در این مورد اتفاقی نیفتاده اما تنها راهی که قدری پروسه درمان هنرمندان بیمار را تسریع می کند، استفاده آنها از بیمه ایرانیان است.

او توضیح داد: هنرمندانی که بیمه نسیتند می توانند از بیمه ایرانیان استفاده کنند. این بیمه چیزی شبیه بیمه خدمات درمانی است و هنرمندان، با پرداخت مبلغ اندکی به عنوان حق عضویت، از خدمات درمانی بهره مند خواهند شد؛ ضمن اینکه این افراد می توانند از بیمه تکمیلی هم استفاده کنند.

این هنرمند تئاتر در عین حال یادآور شد: این بیمه شامل پوشش بیمه بازنشستگی و ازکارافتادگی نخواهد شد، اما در هر حال دوستانی داشته ایم که با مراجعه به بیمه ایرانیان مشکل شان برای بیمه تکمیلی حل شده است و از خدمات درمانی هم بهره مند شده اند.