به گزارش پارس نیوز، 

سردار علی آزادی در این باره افزود: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مأموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این افراد به‌صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: مأموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارند مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر را از استان‌های شرقی به‌وسیله دو دستگاه خودرو به استان‌های غربی کشور منتقل و توزیع کند.

آزادی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهمان آغاز و با تشکیل 4 تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان به اجرا درآمد خاطرنشان کرد: مأموران موفق شدند متهمان را با دو دستگاه کامیون در اتوبان زنجان - قزوین شناسایی و متوقف کنند.

وی با تأکید بر اینکه مأموران در بازرسی دقیق از خودرو متهمان 22 کیلو 450 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در کامیون‌ها جاسازی‌شده بود کشف کردند، گفت: این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام مؤثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

46