به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ اعلی قلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: شب گذشته ماموران در جریان قتل خانمی ۵۴ ساله در میدان ۳۲ منطقه نارمک  قرار گرفتند.

وی افزود: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که آثار ضرب و جرح بر بدن مقتول مشهود و روسری دور گردنش بود.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ با بیان اینکه مقتول با مادر و خواهرش زندگی می کرد، ادامه داد: شب گذشته خانواده وی پس از سه روز مسافرت به منزل برگشتند که در اتاق پذیرایی جسد وی را مشاهده کردند.

سرهنگ  قلی پور گفت:تحقیقات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تحت نظارت بازپرس محترم قتل در این زمینه ادامه دارد.

قتل زن پنجاه و چهار ساله برای سرقت طلا

 قاضی دشتبان به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم قتل زن 54 ساله حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود که زن پنجاه و چهار ساله‌ (مقتول) به تنهایی در منزلش سکونت داشته و بر اثر خفگی جان باخته است همچنین بررسی‌ها نشان داد حدود 24 ساعت از مرگ این زن می‌گذرد.

برادر و خواهر مقتول پیش از قتل به مسافرت رفته و پس از بازگشت به تهران و  پاسخگو نبودن خواهرشان نگران شده، به منزل وی مراجعه کرده و با جسد بی‌جان وی مواجه شده بودند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد که طلاهای این زن به سرقت رفته و احتمالاً متهم یا متهمان با هدف سرقت دست به ارتکاب جرم زده باشند همچنین بررسی‌ها نشان داد دو برادر افغانستانی هر چند وقت یکبار برای نظافت به خانه مقتول رفت‌وآمد داشته و پس از وقوع قتل ناپدید شده‌اند.

 با دستور قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.