به گزارش پارس نیوز، 

عباس صفری اظهار کرد: طی چند روز گذشته شاهد انتشار ویدئویی در فضای مجازی در خصوص پل کلاک بودیم که در آن شهروندی وضعیت گوشواره‌های این پل را وخیم و خطرساز گزارش کرده بود.

وی ادامه داد: کارشناسان مختلفی از پل کلاک بازدید کرده‌اند و طبق نظر آنها وضعیت فعلی این پل از لحاظ فنی هیچ خطری برای مردم ندارد.

صفری تصریح کرد: عامه مردم وقتی به گوشواره‌های این پل نگاه می‌کنند، تصور می‌کنند تعدادی از این گوشواره‌ها در حال افتادن است ولی کلیه گوشواره‌ها به پل گیر داده شده‌اند و به هیچ وجه خطرساز نیستند. البته برای اینکه خیال مردم از بابت این پل راحت شود، به زودی عملیات ترمیمی آن آغاز و ظرف کمتر از یک ماه به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: اداره کل راهداری البرز پیش از این برای اصلاح وضعیت این پل و سایر پل های استان برنامه ریزی کرده بود ولی به دلیل قرار داشتن در فصل سرما امکان انجام عملیات عمرانی وجود نداشت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: مردم مطمئن باشند راهداری البرز به فراخور توان و امکاناتی که دارد، نسبت به ترمیم سازه‌های زیر نظرش اقدام می‌کند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند.

وی توضیح داد: به زودی عملیات ترمیمی پل رودخانه کرج نیز آغاز می‌شود.
انتهای پیام